jueves, 7 de junio de 2012

Fracasa la reunión con Industria y los sindicatos convoquen una fuelga xeneral nes Cuenques pal 18 de xunu



Nun hubo nengún avance na reunión d’esti miércoles 6 de xunu nel Ministeriu d’Industria pa tentar d’iguar el conflictu que vive la minería. Los responsables ministeriales comunicaren a los sindicatos que namás diba poder participar na reunión un representante de cada central: Víctor Fernández (FITAG-UGT) y Juan Carlos Álvarez Liébana (CC OO). Nes reuniones anteriores de siguimientu del Plan del Carbón pudieren acudir munchos más representantes sindicales y entós los nueve que foren decidieron encadenase na rexa del Ministeriu. A la fin, la Policía identificó a los sindicalistes y cortó les cadenes.

A la reunión col secretariu d’Estáu d’Enerxía, Fernando Martí, sí acudieron los cuatro representantes de Carbounión, la patronal privada del sector, anque tamién ensin resultaos. El Gobiernu de Rajoy sigue diciendo que nun hai un euru más p’ayudar a la minería.

Les uniones comarcales d’UXT y CC OO anunciaron la convocatoria d’una fuelga xeneral pal día 18 de xunu nos valles mineros, igual que fixeron nos conceyos mineros d’Aragón y Llión. De toles maneres, les protestes van siguir. La xornada del miércoles n’Asturies foi de les más conflictives, con sesenta cortes de carreteres que, sumaos a la fuelga indefinida del tresporte, provocaron un problema circulatoriu seriu. Les concentraciones feches esti miércoles tanto en Mieres como nos pozos Candín y Santiago, onde siguen enciarraos los mineros, valieron pa llanzar mensaxes de que la llucha del sector va ser llarga y dura y que va ser menester que los valles mineros y toa Asturies apoyen estes movilizaciones.

Fonte: Les Noticies

No hay comentarios:

Publicar un comentario