sábado, 16 de junio de 2012

DARRÉU llama a la movilización permanente en les cuenques y n'Asturies


Dende la organización de mocedá soberanista y revolucionaria Darréu queremos tresmitir la nuesa postura al rodiu de les convocatories que tamos teniendo en les cuenques y n'Asturies demientres estes selmanes y la creciente situación de conflictividá:
.
Sofitamos la fuelga xeneral en les cuenques convocada pa esti llunes 18 y atalantamos que ye necesaria yá una fuelga xeneral nel conxuntu'l país asturianu col calter indefiníu y combativu, yá que ye un erru parcializar la situación o sectorializala, tando en xuegu'l conxuntu del texíu industrial asturianu y les nueses espectatives de futuru como país.
.
Darréu ye una organización de mocedá y dende la nuesa perspectiva creemos que ye la hora de que les moces y los mozos de les cuenques y d'Asturies dean un pasu alantre y emprendan una dinámica de movilización activa, combativa y dende espacios y frentes de llucha ayenos a los intereses del Estáu Español y el capital. La mocedá va ser la más perxudicada nesti desmantelamientu industrial y de drechos. El nuesu futuru pinta escuru y ye polo tanto importante nesti sen la llucha de la mocedá pa tornar la situación.

.Magar d'esti prósimu llunes, camentamos que nun se tien d'aparar nada, sinón siguir n'aumentu la escalada de movilización y llucha nes cais y nos espacios propios, yá que nel ámbetu institucional nun podemos esperar nada, tando'l mesmu remanáu y controláu pol neolliberalismu español. La posición chulesca y prepotente del PP o la hipocresía del PSOE nesti conflictu amuesen esti control total de la supuesta “democracia”. Son dambos partíos les cares d'una mesma moneda, la del capitalismu español y l'inmovilismu políticu y social.

.Asina, dende Darréu sofitamos toles movilizaciones de tolos trabayadores en griesca pol so puestu de trabayu y llamamos a la mocedá asturiano a espresar la so solidaridá activa. Otra vuelta, Darréu reclama la soberanía política y económica d'Asturies como nación pa poder construyir una braera democracia popular nesti país, garante d'un sistema socioeconómicu y políticu xustu y al serviciu del Pueblu Trabayador, non de les grandes élites del capital. Solo saliendo de les estructures del capital podremos construyir la alternativa al capitalismu que conderga'l futuru de los pueblos y los trabayadores.
¡PUXA LA LLUCHA DEL PUEBLU TRABAYADOR ASTURIANU!
¡MOCEDÁ LLUCHA POL TO FUTURU!
¡PUXA ASTURIES LLIBRE Y SOCIALISTA!


No hay comentarios:

Publicar un comentario