lunes, 30 de julio de 2012

Conceyu Abiertu por Samartín esixe la dimisión del alcalde del conceyu Enrique Fernández

L'alcalde del Conceyu de Samartín del Rei Aurelio, Enrique Fernández, del PSOE, cobró 182,57 euros en conceptu de dieta completa y media dieta de manutención de gastos pol simple fechu d'acudir a la manifestación que se cellebró en Madrid el pasáu 11 de xunetu en sofitu del futuru del carbón. L'escándalu salió a la lluz nun plenu municipal y paez ser qu'otros ediles del PSOE de la Cuenca del Nalón pudieron percibir tamién dineru por esti fechu.

Dende la formación de ciudadanos Conceyu Abiertu por SMRA queremos espresar la nuesa refuga y la nuesa indignación con esta situación. Atalantamos que l'actual alcalde de SMRA Enrique Fernández debería pidir perdón públicamente a los nuesos vecinos y dimitir darréu como forma de rectificar de forma honesta. Poro, pidimos públicamente la dimisión d'Enrique Fernández como alcalde del municipiu depués d'esti casu de corrupción y escándalu éticu. Amás too paez indicar qu'esti alcalde cobró'l so salariu'l 18 de xunetu, día nel qu'en les cuenques mineres teníemos convocada una fuelga xeneral, que por ciertu esti señor dixo sofitar.

Mentantu los trabayadores faen enzarros baxo tierra nos pozos, prenden barricaes, caminen hasta Madrid o s'arriesguen a vivir multes y represión, estos señoritos del PSOE dicen defender el carbón asturianu pero siempres y cuando enllenen el bolsiellu propiu. Esti fechu vergoñosu y tarrecible ye un claru espeyu de la postura del PSOE respectu al problema del carbón o cualesquier conflictu social, onde dicen tar dellau del pueblu y los trabayadores pero siempres tira-yos más la defensa del estáu de les coses, la represión a los movimientos sociales y la corrupción. Dende Conceyu Abiertu por SMRA caltenemos que la presencia d'esti señor en Madrid ye un simple xestu oportunista y partidista y queremos tresmitir al nuesu alcalde que les lluches populares apóyense día a día y col corazón, con altruismu y sinceridá.

www.conceyuabiertu.org

No hay comentarios:

Publicar un comentario