Pa la CSI, estes movilizaciones son necesaries dafechu pa defender, non sólo la economía de miles de families asturianes, sinon el futuru de les comarques mineres y el del conxuntu la economía asturiana.
Asinamesmo, la CSI espera que los dirixentes de los sindicatos SOMA-UXT Y CCOO, ten al altor de los trabayadores de la minería, defendiendo los drechos reales d’estos trabayadores y abandonando vieyes postures carauterizaes por negociaciones que, nel pasáu, namás supunxeron pieslles de pozos, perda de puestos de trabayu y especulación, cuandu non corruición, na xestión de los fondos mineros.
La CSI va facer cuantu tea nes sos manes pa que les estremaes lluches y fuelgues que tan dándose n’Asturies, comu esta fuelga de la minería, la d’Educación, l’anunciada fuelga indefinía de tresporte y otres que yá tan entamándose, finen xunciéndose nuna única llucha que, amás de les reivindicaciones seutoriales, incorpore nueves movilizaciones xunitaries pa defender los drechos obreros y torgar el futuru de miseria y probitú que los estremaos gobiernos tan planificándonos.
Una Asturies en quiebra y con 100.000 desemplegaos y desemplegaes, nun pue permitise nin un paráu o parada más nin un retayu económicu más. Pa la CSI, estos 100.000 paraos y paraes tienen d’incorporase a esta llucha, xunta’l restu loos y les trabayadores, pa entamar a ganar na cai lo que nos roben nos despachos.
Por otru llau, la CSI quier denunciar la escalada de represión que ta dándose n’Asturies, onde les fuercies de represión del Estáu español tan intentando reprimir les reivindicaciones d’unos y unes trabayadores que salen a la cai en defensa del so trabayu y de la so forma de ganase la vida.
Asinamesmo, la CSI quier denunciar la persecución que carecen los sos afiliaos nes mines de Cangas del Narcea, que costantemente son perseguíos e identificaos pola Guardia Civil, llegando a la situación de tar a puntu de causar un grave acidente, al cruciar los sos coches delantre los vehículos de los sindicalistes, col riesgu de cayer per un barrancu prósimu.
Nesi sen, y comu decíemos el pasáu 1 mayu: nun vamos dexanos llevar pol pesimismu, nun vamos cayer na desesperanza y, sobretou, vamos dexar bien nidio que nun tenemos llerza, que nun nos dan llerza, que somos el pueblo, qu’hai muncha fuercia nel brazu d’esti pueblu y que vamos remanar esta fuercia pa defender Asturies y a la clas obrera.
Esto va ferver. Nun aguantamos los 4 años cola so mayoría absoluta.
ResponderEliminar